Tay Al Ard, samostatná teleportácia a koncept Alkiramat „Keramat“: Alkiramat „Keramat“ je perzský (iránsky) a arabský výraz znamenajúci sväté skutky, ktoré umožňujú teleportáciu. Doslova (Skladanie zeme) je názov pre thumaturgickú teleportáciu v mystickom aspekte islamských náboženských, ezoterických, metafyzických a filozofických tradícií.
V roku 2004 Dr. Eric W. Davis v správe pre letectvo Spojených štátov odporučil štúdiu teleportácie, ktorú definoval ako „Preprava osôb alebo osôb neživé predmety psychickými prostriedkami. Keďže je to od prírody údajne ezoterický poznatok, nie je presne známe, ako sa to deje, ale teórií a vysvetlení je neúrekom.

Samostatná teleportácia Anunnaki Ulema

Najrozšírenejšia teória súvisí s konceptom vedomia a vôle. Osoba si praje byť na nejakom mieste a potom je tu jednoducho o chvíľu neskôr. Tento názor možno možno chápať z pohľadu západného filozofického idealizmu, kde esse est percipi: Ak priestor nemá objektívnu realitu a samotná realita sa považuje za pozorovateľskú a subjektívnu entitu, potom idey ako pohyb v priestore bez fyzického pohybu už nie sú nevyčerpané možnosti.
Okrem toho sa predpokladá, že džinovia majú tieto vedomosti o doprave, avšak podľa Allamah sú v obmedzenom množstve. Verilo sa, že slávni šejkovia, imámovia a významné osobnosti ako Abusaeid Abolkheir alebo Rumi alebo Ak-Khidr vlastnia kiramat a spisy zo stredovekého islamu sú plné príbehov a správ o určitých osobách, ktoré majú takúto vlastnosť. Napríklad Idries Shah a Robert Graves spomínajú prípad, keď sa údajne vyskytovali starší členovia rádu Azimia, ako mnoho starodávnych šejkov na rôznych miestach v rovnakom čase.
Via o Anunnaki Ulema sa dočitame v článku Teleportácia osoby a predmetu podľa Barka-kirama
Mnoho ďalších príkladov možno nájsť v Attarovom Tadhkirat Al-Awliya
Mnoho ďalších príkladov možno nájsť v Attarovom Tadhkirat Al-Awliya (Biografie svätých) alebo v dielach Ibn Arabiho, ako aj v ďalších podobných kronikách. Nikto však s istotou nepoznal počet a identitu všetkých, ktorí majú tieto vedomosti, pretože podľa Hujviriho sa tí, ktorí tieto vedomosti majú, „nepoznajú navzájom a nie sú si vedomí vynikajúceho stavu toho druhého a sú skrytí od seba a od ľudstva. “
Jedným z najdiskutovanejších javov týchto údajne ezoterických znalostí je udalosť cestovania bez skutočného pohybu. Islamské texty a záznamy od mystikov sú plné takýchto správ z rôznych období